عمر طراحی باتری Telco Power

باتری های یو پی اس تلکو پاور چقدر عمر می کنند؟ انواع مختلف باتری های UPS دارای طول عمر متوسط متفاوتی هستند. با این حال، در مورد انواع باتری های UPS، درک تفاوت بین عمر طراحی باتری و عمر باتری بسیار مهم است. اشتباه گرفتن این دو مفهوم می تواند منجر به اشتباهات بسیار پرهزینه ای شود.

عمر طراحی باتری Telco Power توسط سازنده تعیین می شود و طراحی سلول و پیری باتری را تحت شرایط کنترل شده در آزمایشگاه سازنده در نظر می گیرد. با این حال، این شرایط کارخانه به ندرت در برنامه های کاربردی در دنیای واقعی رخ می دهد.

به همین دلیل است که عمر باتری مهم‌تر است. عمر مفید باتری این موضوع را در نظر می‌گیرد که چگونه کاربرد، نصب، شرایط عملیاتی در دنیای واقعی و شیوه‌های تعمیر و نگهداری بر پیری باتری تأثیر می‌گذارد. عوامل خاصی که بر طول عمر واقعی باتری های UPS شما تأثیر می گذارد عبارتند از:

رطوبت و دمای محیط یو پی اس

هر چند وقت یک بار یو پی اس روشن و خاموش می شود

نوع باتری و محیط ذخیره سازی

وسعت و فرکانس نگهداری

در حقیقت، هنگام پشتیبانی از یو پی اس، باتری های تلکو پاور اغلب در کمتر از نیمی از زمان تعیین شده توسط سازنده طراحی شده از کار می افتند. به طور کلی، ظرفیت باتری VRLA در حدود سال سوم شروع به کاهش می کند. تا سال پنجم، احتمالاً در پایان عمر مفید یا نزدیک به پایان است. باتری های لیتیوم یونی معمولا دو تا سه برابر بیشتر عمر می کنند.

گارانتی باتری یو پی اس تلکو پاور چه محافظتی ارائه می دهد؟

اکثر باتری‌های یو پی اس دارای ضمانت هستند و این شرایط می‌تواند از 24 تا 72 ماه تمدید شود. ضمانت‌های باتری برای تضمین و پوشش کیفیت ساخت و عملکرد باتری‌ها طراحی شده‌اند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که گارانتی از دست دادن عملکرد عادی به دلیل قدیمی بودن یا استفاده از باتری‌های شما را پوشش نمی‌دهد.

علاوه بر این، بسیاری از ضمانت‌ها تنها با راه‌اندازی حرفه‌ای باتری‌های telco power و با تعمیر و نگهداری منظم سالانه معتبر هستند. برای اثبات هرگونه ادعای گارانتی که ممکن است نیاز به ارائه داشته باشید، باید سوابق خدمات را حفظ کنید. به عبارت دیگر، شما نمی توانید برای محافظت از باتری های یو پی اس و کسب و کار خود به گارانتی تنها اعتماد کنید.